Τρίτη 26 Μαΐου 2009

Ελπίδες και πλεονεκτήματα

Πήγα για ύπνο σήμερα το πρωί με την ελπίδα , όχι δε γνώρισα καμία Ελπίδα , απλά ήθελα τα σύννεφα που είχαν μαζευτεί πάνω από τη Μύκονο να εξαφανιστούν για να πάω για μπάνιο και για οφθαλμόλουτρο σε καμία παραλία.

Φρούδες οι ελπίδες όμως φίλοι μου . Σαν να περιμένεις ο Γιωργάκης να μάθει καλά ελληνικά ή να αρέσει στο Θωμά η - 67845η - αλλαγή στο σενάριο μου και να το γυρίσει επιτέλους ταινία .

Καταλαβαίνετε λοιπόν ότι το σύννεφο είναι μεγάλο και είναι ακόμα πάνω από τη Μύκονο και εγώ αντί να σας κάνω live αναμετάδοση από την Ψαρού , κάθομαι στο lobby του ξενοδοχείου και σας γράφω μαλακίες .Αλλά ουδέν κακόν αμιγές καλού ( ναι το έψαξα στο google για να δω πως γράφεται ) . Έτσι και εσείς κερδίσατε ένα (εκ)πληκτικό κείμενο για να διαβάσετε και να μάθετε κάτι .

Ένα μεγάλο πλεονέκτημα που έχει η Μύκονος είναι ο αέρας . Αυτός μεταφέρει πολλά πράγματα προς το μέρος του ξενοδοχείου . ένα από τα αγαπημένα μου είναι οι κραυγές των μεθυσμένων γυναικών από τα μαγαζιά κάθε βράδυ . Κάνει τη βάρδια μου να περνάει τόσο πιο γρήγορα η ιδέα ότι μια από αυτές θα χαθεί στα στενά και ο συνδυασμός μπόμπας , ανηφόρας και κούρασης θα τη φέρει στην αγκαλιά μου . Καμιά φορά έχει όμως και μικρά μπόνους , όπως απόψε που είχαμε τη γλυκιά αύρα να μου φέρνει τη μυρωδιά ενός μπάφου . Για κανά δίωρο ! Τώρα μπάφος ήταν αυτό ή ολόκληρη φυτεία που κατέβασε ο τύπος δεν ξέρω . Αλλά αυτό με έκανε να κοιμηθώ γλυκά μετά από 3 μέρες .

Με τις ευχές μου να είναι καλά το παιδί και την υπόσχεση( απειλή ; ) ότι το βράδυ θα επανέλθω με νέο κείμενο σας αφήνω .

Off to the road ...

Cya

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου