Παρασκευή 29 Μαΐου 2009

Μα να βουλώνουν ;

'' Μην κάθεσαι στα μάρμαρα αν θέλεις να κάνεις παιδιά !! '' , είπε η Βαρβάρα στην Εύα με τόσο σοβαρό ύφος που σηκώθηκα και εγώ από το μάρμαρο , '' βουλώνουν οι σάλπιγγες , έτσι λέγαν οι παλιές '' , συμπλήρωσε.

Και εδώ άρχισα εγώ να αναρωτιέμαι . Πρώτον εγώ πότε θα γίνω μάνα και δεύτερον βουλώνουν οι σάλπιγγες??? Και αν ναι πως ξεβουλώνουν; Μήπως είναι και αυτό ένας ακόμα urban legend κατά του στυλ του '' ότι καιρό έχει την Κυριακή του Πάσχα έτσι θα είναι όλο το καλοκαίρι '' ή '' θα πάρει ο Βασδέκης πτυχίο '' ;

Ειλικρινά δεν ξέρω και είμαι σίγουρος πως για κάποιο λόγο θα βουλώνουν οι σάλπιγγες , αλλά πολύ αμφιβάλω ότι ο λόγος αυτός είναι το ότι κάθεσαι στο μάρμαρο για 10 λεπτά . Βέβαια ο φόβος μας ότι κάτι τέτοια βγήκαν από την προσωπική εμπειρία κάποιου και αυτός για να μας προστατεύσει το μεταφέρει και στόμα με στόμα , χρόνο με χρόνο αυτό γίνεται γνωμικό , παροιμία ή απλά μια έκφραση , τους δίνει αξία διαχρονική .

Αλλά το πρόστυχο μου το μυαλό εμένα φαντάζεται πως - περί τα 1750 - σε ένα νησί της Ελλάδος (λχ Νάξος ) καθόταν ένα υπέροχο πρωινό η κυρά Κατίνα και σχολίαζε με την κυρά Μερόπη την κυρία Ελένη και έφτασε η κουβέντα στην 18άχρονη τότε κόρη της που ήταν 1 χρόνο παντρεμένη και δεν είχε κάνει παιδιά . '' Καλέ ναι αυτή όλη μέρα στα μάρμαρα είναι και βούλωσαν οι σάλπιγγες της . Ναι χρυσή μου ναι το είχε πάθει και μια φίλη μου '' . Sounds familiar??? Ε και εμένα !

Γιατί πραγματικά σκεφτείτε . Αν υπήρχε στ'αλήθεια λόγος ανησυχίας ( επιστημονικά ) για κάτι τέτοιο , οι πρώτοι που θα το γνωρίζαμε δε θα ήμασταν εμείς οι άντρες ; '' Βάλε προφυλακτικό Γιώργο μου '' για να απαντήσει ο σπουδαγμένος Γιωργής '' Τόση ώρα που με περίμενες στα μαρμάρινα σκαλιά Στέλλα μου , βούλωσαν οι σάλπιγγες σου '' .

Και έξυπνος και γαμιάς !

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου