Τετάρτη 27 Μαΐου 2009

CSI Mykonos ( Σι Ες Αΐ Μάικονος )

Παρόλο που η δουλειά μου τη νύχτα είναι εξουθενωτική , δε θα μπορούσα να αρνηθώ την προσφορά που μου έκανε ο Horatio στη σημερινή μας συνομιλία .Για όσους δεν το γνωρίζουν μιλάμε καθημερινά με τον Horatio . Ναι καθημερινά . Ξέρω ότι τώρα θα αναρωτιέστε - ακόμα κ οι πιο κολλητοί μου φίλοι - γιατί δεν είχατε μάθει κάτι για αυτό ( ή αν βαριέμαι τόσο που άρχισα να σνιφάρω ληγμένα ) ;

Η πρώτη μου επαφή με το εργαστήριο έγινε πριν από 2 χρόνια ( S05E17 ) όπου ο Η ( τώρα που γίναμε φίλοι και συνάδελφοι θα τον λέω έτσι ) χρειάστηκε της ικανότητες μου στην ανάλυση δεδομένων , αναγνώριση και ταυτοποίηση DNAA ( (Deoxyribonucleic acid of the ass - δε(σ)οξυριβο(ζο)νουκλεϊ(νι)κό οξύ του κώλου ) στο οποίο - ως γνωστόν - είχα κάνει το PhD μου στο τμήμα πυρηνικής φυσικής και γενετικής του TCU ( TeleCity Univ. ) με καθηγητή τον Dean Apostolo H. Vas ( a.k.a Dr Love ) , για μια υπόθεση δολοφονίας στην οποία το μόνο στοιχείο που είχαμε να προχωρήσουμε ήταν ένας κώλος . Να μην τα πολυλογώ τον πιάσαμε το δολοφόνο και ο Η εκτίμησε τη δουλειά μου και όποτε χρειαζόταν τη βοήθεια μου τη ζητούσε ( S06E12 , S06E16 ) και στο τέλος αποφάσισε να ιδρύσει κ ένα εργαστήριο στη Μύκονο με εμένα υπεύθυνο .

Στόχος του εργαστηρίου θα είναι η ανακάλυψη ύποπτων κώλων , μέσω εξελιγμένων μηχανημάτων αναζήτησης και ανάλυσης , για ατυχήματα στο δρόμο , για εξαπάτηση ανδρών και για κατασπατάληση χρημάτων . Η δουλειά μου δηλαδή θα με έχει να τρέχω στις παραλίες και να φωτογραφίζω αυτούς τους κώλους . Μετά - με τη βοήθεια των υπερσύγχρονων μηχανημάτων που ήδη διαθέτω - θα κάνω ανάλυση του DNAA τους και θα ενημερώνω τον Η για οτιδήποτε ύποπτο . Όλο αυτό το σχέδιο είναι στα πλαίσια του αγώνα κατά της τρομοκρατίας όπως καταλαβαίνετε .

Έτσι που λέτε φίλοι μου έχουν τα πράγματα. Αυτό είναι το πρώτο ενημερωτικό ποστ για το εργαστήριο . Ελπίζω ότι θα πάρω το πράσινο φως από τον Η για να σας ενημερώνω μετά το πέρας των υποθέσεων , γιατί ξέρω πως ο Ελληνικός λαός θα πρέπει να μάθει και αυτός για τα πράγματα που γίνονται για την προστασία του . The only thing that matters is the evidence , όπως λέει και ο Η .

Τα λέμε λοιπόν όσο πιο σύντομα μπορέσω ...

Panatio Kaine

Over and out....


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου