Κυριακή 14 Ιουνίου 2009

Δεν το ξανακάνω σ'autobianchi

Με όλη αυτήν τη σκληρή δουλειά χαλαρώνω εδώ στη reception ( διαβάζεται ρε-σεπ-σιόν) ακούγοντας μουσική .

Απόψε ήταν σειρά των ελληνικών τραγουδιών από τη συλλογή μου και έπεσα στον εκπληκτικό ( διαβάζεται γλύψιμο ) Κώστα Τουρνά και σε αυτό το epic ( διαβάζεται έπα -ι - κ ) κομμάτι . Μου αρέσει πολύ και τα λόγια του είναι κορυφαία ( κρίμα γιατί δεν βρήκα videoclip )


Δεν το ξανακάνω σε autobianchi ( από το stixoi.info )



Στίχοι: Γιάννης Καλαμίτσης
Μουσική: Κώστας Τουρνάς
Πρώτη εκτέλεση: Κώστας Τουρνάς


Τ' αριστερό μου χέρι βγαίνει απ'το παράθυρο
Και το χειρόφρενο να μου τρυπάει τη πλάτη
Αν το αμάξι ήταν μεγάλο και τετράθυρο
Θα'χε καθίσματα που γίνονται κρεβάτι
Μα είναι μικρό,είναι στενό κι εγώ ζορίζομαι
Και δε βολέυομαι παρ' όλη τη προσπάθεια
Τα κόκαλα μου κάνουν γκρα και ας ελπίσουμε
Πως δε θα βγούμε από'δω με δισκοπάθεια

Απ' το σταθμό 9.84
Αφιερώνουμε τραγούδια του 60
Κι εγώ που είμαι 1 και 84
Διπλώνω δίπλα σου να γίνω 1.50
Δύσκολη η θέση μου και δεν την εκτιμάς καλά
Μην είσαι τόσο βιαστική και ορεξάτη
Έχω βρεθεί με το τιμόνι παραμάσχαλα
Και το λεβιέ των ταχυτήτων μες στο μάτι

Βρε δεν το ξανακάνω σε Autobianchi
Ποτέ ξανά ποτέ λόγω τιμής
Βρε δεν το ξανακάνω σε Autobianchi
Ποτέ ξανά ποτέ ότι κι αν πεις

Βλέπω και ύποπτες σκιές να περιφέρονται
Έγινα νούμερο στα μάτια των εκφύλων
Αυτοί τη βρίσκουν με όσα βλέπουν αλλά χαίρονται
Όταν παθαίνεις μετατόπιση σπονδύλων
Νιώθω τα πόδια μου πιασμένα και δυσκίνητα
Μην σπρώχνεις έτσι θα τρυπήσει η λαμαρίνα
Να πάρει ο διάολος τα μικρά τα αυτοκίνητα
Όχι δεν το 'κανα ποτέ μου σε Cortina

Και το χειρόφρενο δες θέση που το βάζουνε
Έχει την όπισθεν για φρένο κι είναι εντάξει
Μ'αγγίζεις κι όλα γύρω σαν να φεύγουν μοιάζουνε
Ρε συ δε φεύγουνε αυτά τσουλάει τ'αμάξι
Κοίτα στιγμή που βρήκε πάνω στο καλύτερο
Μη σταματάς,λίγο ακόμα,έλα τώρα
Κοίτα που βρήκανε να βάλουν το περίπτερο
Στην ερημιά του κόσμου,μες στη κατηφόρα

Βρε δεν το ξανακάνω σε Autobianchi
Ποτέ ξανά ποτέ λόγω τιμής
Βρε δεν το ξανακάνω σε Autobianchi
Ποτέ ξανά ποτέ ότι κι αν πεις

Κορυφαίο ...

Κάποιος έκανε μια διασκευή ( μόνο μια λέξη άλλαξε ) για να το κάνει up to date το τραγούδι .

Επίσης βλέποντας αυτό προτείνω αν κάνουμε ποτέ βιντεάκι και το ανεβάσουμε στο youtube να βάλουμε ελληνικό τραγούδι . Δεν τα ξέρουν μάλλον οπότε δεν τα κατεβάζουν λόγω δικαιωμάτων .

2 σχόλια:

  1. Από Τουρνά εγω γουστάρω τη μηχανή τ(σ)ου χρόνου.

    Και άσχετο. Τώρα που βλέπω τις σημαιούλες από διπλα. 16 βυζιτορς από Ελλάδα, 1 από Γερμανία, 1 απο Ιραν (το ό,τι να ναι) και 1 απο Ευρωπαϊκή Ένωση; Αν Ελλάδα και Γερμανία δεν είναι στην Ευρωπαϊκή Ένωση, ποιες χώρες θεωρούνται;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κ εγώ το σκεφτόμουν ... αντε καλά το Ιράν .. από μέσα από το ευρωπαικό κοινοβούλιο μπήκαν ;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή