Δευτέρα 1 Ιουνίου 2009

Γυναίκες και λεφτά ( και στη μέση ο Γλούπ )

(Η προσπάθεια να μου δημιουργήσουν κάποιοι αναγνώστες ενοχές με ατάκες του στυλ '' που είναι τα κωλαράκια από τη Μύκονο που μας υποσχέθηκες '' και άλλα τέτοια '' καλά'' δε θα με κάνει να ξεφύγω από τον στόχο μου . Την αγνή και αντικειμενική σας ενημέρωση για θέματα - προσωπικά μου αλλά και κοινού ενδιαφέροντος - πάνω από όλα ηθικά . Μαυρόγατες και κουστουμάτοι δε θα με επηρεάσετε . Καταλάβετε το ( Ναι για εσένα το λεω) ).

Αρκετά όμως με τις επιθέσεις . Ας περάσουμε στα δικά μας . Κυκλοφόρησε η φήμη ότι η Κατερίνα Στικούδη και η Έλενα Πούτση ήταν στο νησί το ΣΚ . Καταλαβαίνετε ότι ήμουν σε δύσκολη θέση . Από τη μια είχα τους Εβραίους να μου ζαλίζουν τα τέτοια και από την άλλη τη σκέψη από το Κατερινάκι να μου τα φουσκώνει . Δεν μπορούσα να κυκλοφορήσω !!!

Θα έρθω στα κορίτσια σε λίγο ( όχι ότι έγινε κάτι ), να σας πω δύο λόγια για τα αφεντικά τώρα που φύγαν . Όπως ήταν αναμενόμενο ήταν πολύ κούραση - κυρίως ψυχολογική - γιατί ζούσες συνέχεια με το φόβο ότι κάποιος σε κοιτάει . Big Evraios Watching U ένα πράγμα . Εγώ έπρεπε να φορέσω το κουστούμι κανονικά ( ''πληρώσαμε για να έχει στολή '') και έσκασα 3 μέρες , άλλα πέρα από αυτό δεν είχα και πολλά πάρε δώσε με αυτούς . Μεγάλο πρόβλημα είχαν κατά τη διάρκεια της ημέρας οι γυναίκες . Η κ. Αφεντικού συμπεριφερόταν σαν να ήταν στο παλάτι της και εμείς οι δούλοι . Αλλά στο καλό να πάνε και τα λέμε .
Φυσικά η παραμονή των αφεντικών δεν έφερε μόνο σκοτούρες έφερε και καλά νέα
  1. Αύξηση του προσωπικού : Όπως καλά σκεφτήκατε θα είναι μόνο γυναίκες . Θέλει το αφεντικό να έρθουν άλλα 2 κορίτσια στη ρεσεψιόν . Η μια θα είναι η κόρη της Αλβανίδας αρχικαμαριέρας και κυκλοφορεί η φήμη ότι είναι κούκλα και 20 ετών . Αχ το στοιχείο μου ! Για την άλλη είναι όλα ανοιχτά , αλλά πάντα ελπίζω τα καλύτερα ( ήδη έκανα και την πρόταση μου να είναι αυτή )
  2. Αύξηση μισθού : Αυτό είναι μαγείρεμα της λογίστριας και της Βαρβάρας . Η λογίστρια τα έκανε έτσι ώστε να πάρουμε όλοι κάτι έξτρα επιδόματα και φόβισε το αφεντικό λέγοντας του ότι αλλιώς θα είναι παράνομος . Οπότε αυτό που θα πληρώνομαι εγώ παιδιά θα είναι - κρατηθείτε .... 1575 € από 1150 € που είχα συμφωνήσει . ΔΕ ΜΕ ΧΑΛΑΣΕ ΚΑΘΟΛΟΥ !
Όπως καταλαβαίνετε μετά από τη χαρά που πήρα με το θέμα μισθού την ξέχασα την Κατερινούλα και την Πούτση ...

Αλλά σας υπόσχομαι ότι δε θα ξανασυμβεί .

I got girls on my mind .... και ελπίζω σύντομα να έχω και on my bed and the photos to prove it .

Αυτά τα νέα φίλοι μου

Τα λέμε σύντομα...

2 σχόλια: