Πέμπτη 18 Ιουνίου 2009

Απειλές

Ένας μεγάλος blogger κάποτε είχε πει ότι για να καταλάβεις πως αυτά που γράφεις διαβάζονται πρέπει να έχεις πάνω από 100 απειλητικά emails ( διαβάζεται ι μεηλ ς ) την ημέρα .

Είμαι περήφανος γιατί πλέον αυτόν τον στόχο τον έχω ξεπεράσει .Το inbox ( ιν μπαξ ) μου γεμίζει καθημερινά με αυτά και πραγματικά είμαι πολύ χαρούμενος γιατί εκτός των απειλών τύπου '' θα σε κάψουμε ζωντανό που λες τις Ελληνίδες δήθεν '' που πήρα από τον σύλλογο αποφοίτων ( διαβάζεται alumni ) Ανατόλια για παράδειγμα , υπάρχουν και κάποια πολλά διασκεδαστικά .

Ένα από αυτά θα σας παραθέσω απόψε :
Το κείμενο είναι αυτούσιο χωρίς καμία παρέμβαση μου

Ρε, θα σε γαμήσω!
Μην γράφεις ρε επίθετα!
Κάνε τώρα edit στα κείμενα και σβήσε το επίθετό μου όπου υπάρχει!
Επίτηδες το κάνεις?!
Βρες ένα ψευδώνυμο για μένα και βάζε αυτό!
Θερμή παράκληση! Σε παρακαλώ!!!
Υ.Γ. Πέθανα στο γέλιο!

Βλέπετε φυσικά πως αποκλιμακώνεται το κείμενο σιγά σιγά . Από την οργή ( σεξουαλική συνήθως ) ,πηγαίνουμε στην εντολή για αλλαγές ,μετά στην προσπάθεια εκλογίκευσης , έπειτα στην παράκληση και καταλήγουμε στα γέλια ( κλασσική περίπτωση οξείας φρενίτιδας ) .

Χωρίς να αναφέρω ποιος μου το έστειλε θα σας προκαλούσα να τον βρείτε εσείς ( κάτι σαν κουίζ πάλι )
Επίσης μπορείτε εσείς να προτείνετε ψευδώνυμα .

Γιατί η τύχη είναι στα χέρια σας !

3 σχόλια:

  1. Προφανώς μιλάμε για σκευωρία.
    Διαβάζω το email και είναι σαν να τον ακούω να το λέει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ένας άνθρωπος σε στιγμές οργής , παρουσιάζει τον αληθινό εαυτό του ... όσο κι αν θέλει να το κρύψει

    ΑπάντησηΔιαγραφή