Κυριακή 28 Ιουνίου 2009

Ταξίδια , πειράματα και αγορές ...

Αύριο το βράδυ έρχεται ο αδερφός μου .

Θα ερχόταν Πέμπτη μαζί με τον Άκη , αλλά δεν έχει τι να κάνει εκεί , οπότε του είπα να έρθει αυτός νωρίτερα και να μείνει στο δωμάτιο μου .

Βγάζουμε το εισιτήριο με την Ολυμπιακή ( 111 € απευθείας , one way *) και μου λέω μετά ας πάρω και την αφεντικίνα να την ενημερώσω .

All hell broke loose όμως παιδιά ...

Η αφεντικίνα είναι γεννημένη για να αγχώνεται . Άλλο να σας το λέω , άλλο να το νιώσετε ! Για τα πάντα όμως . Σκεφτείτε τη μάνα σας και πολλαπλασιάστε το με το άπειρο ( η εξίσωση εδώ) .

Οπότε ξεκίνησε να λέει '' είναι η εφορία στο νησί ( μόνιμη δικαιολογία για πολλά και πέρυσι στη Σκιάθο ) και πρέπει να δω πως θα το δηλώσω ''

Τι να δηλώσεις , απαντάω εγώ , στο δωμάτιο μου θα μένει

Ναι αλλά αυτό το δωμάτιο είναι για υπαλλήλους και αν έρθει η εφορία και το δει θα έχουμε πρόβλημα .

Δηλαδή θα έρθει ο εφοριακός , θα ρωτήσει πόσοι είναι οι υπάλληλοι που κοιμούνται εδώ ; 3 , πόσα τα δωμάτια ; 3 . Να τα ελέγξω τώρα να δω πόσοι κοιμούνται μέσα ; Αν είναι δυνατόν ρε παιδιά ! Δε μου φαίνεται καθόλου λογικό .

Αλλά και πάλι η λογική μου είναι ένα περίεργο πράγμα , οπότε της λέω μίλα με τη λογίστρια ( που την αγαπάμε γιατί μας χαρίζει λεφτά παραπάνω από όσα συμφωνήσαμε ) που θα της πει ότι δεν υπάρχει πρόβλημα και τελειώσαμε .

Ίσως βέβαια για αυτόν τον λόγο και εγώ δε θα γίνω ποτέ manager κάπου . Γιατί θεωρώ ότι όλα έχουν εύκολη λύση και δεν πανικοβάλλομαι με το κάθε τι . Τι να πω ...

Έρχεται όμως ο αδερφός και θα μείνει στο δωμάτιο , νόμιμα ή μη , οπότε θα σας πω και το τι χρειάζεται για να σας φιλοξενήσω ή όχι .

Σε άλλα νέα το λαπτοπ έκανε χθες πάλι τι μαλακία του , δοκίμασα και τη λύση που μου έστειλε ο V ( πουλούσε και πνεύμα ότι δεν έπρεπε να κάνω φορμάτ ) αλλά τίποτα ... Αγόρασα μια βάση με 3 ανεμιστήρες μπας και το δροσίζω το γαμίδι , κατέβασα προγράμματα να ελέγχω τη θερμοκρασία και περιμένω... να δω....

Παιχνίδι πάντως δεν μπορώ να παίξω γιατί χθες μου κόλλησε όταν πήγα να ξεκινήσω το Civ . Προσπάθησα να βάλω το Μάνατζερ , αλλά όλα τα κρακ μου δε δουλεύουν , κατέβασα καινούρια κόπια και πάλι τίποτα οπότε αποφάσισα να το αγοράσω !

Ήθελα να το κάνω καιρό . Σκέφτηκα αφού το λιώνω το παιχνίδι γιατί να μην το αγοράζω κανονικά και κάθομαι και παλεύω με κρακς και updates και μαλακίες ; Οπότε το βρήκα ορίτζιναλ από την Άμαζον 20 € ( με τα έξοδα αποστολής μέσα ) και το τσίμπησα .

Είναι καλό να τιμάς τους προγραμματιστές ( τώρα που γίνομαι ένας τους νιώθω ! )

Είδατε πως τα μαθήματα HTML , Java και άλλων ( που δε σας τα λέω γιατί δεν θα το καταλάβετε ) είναι σε καλό δρόμο , από τον τρόπο με τον οποίο μπήκατε σε αυτό το άρθρο ...

More to come my friends ...

CYA ...

* Μέσω Αθηνών υπάρχουν εισιτήρια από 80-130 € , οπότε το απευθείας ήταν μια καλή τιμή . Το τρένο - καράβι θα βγει κοντά στα 50€ o.w.( 19 το τρένο , 31 το πλοίο ) .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου