Τετάρτη 3 Ιουνίου 2009

CSI MYKONOS ( T.A.F.) S01E01- The Expensive Bitch


Όσο έτοιμος και να ξέρεις ότι είσαι , όση εμπιστοσύνη να έχεις στις δυνατότητες σου , στην πρώτη αποστολή θα έχεις λίγο παραπάνω άγχος από το κανονικό .
'Έτσι και εγώ - περιμένοντας από το πρωί σε αυτήν την πολυσύχναστη παραλία - είχα γεμίσει με αγωνία . Ήμουν απόλυτα προετοιμασμένος , τα πράγματα μου τα είχα διπλοτσεκάρει , αλλά πάλι είχα την αίσθηση ότι κάτι είχα ξεχάσει .'' Μήπως το φως στο μπαλκόνι ; ''

Οι σκέψεις μου σταμάτησαν απότομα όταν εμφανίστηκε στον ορίζοντα τον ιστιοφόρο τους (φωτ. 1 ) . Ήταν ακριβώς όπως μου είχε περιγράψει ο Η στην αναφορά του . Ακριβό αλλά όχι προκλητικό . Ήταν ότι πρέπει για να μην τραβήξει την προσοχή σε αυτό το νησί . Προσπαθούσαν να ξεφύγουν από το να κατηγορηθούν για συνωμοσία που οδήγησε σε φόνο (που εννοείται το είχαν κάνει ) . Αλλά ήταν έξυπνοι . Μένανε στα διεθνή ύδατα ώστε να μην μπορέσουμε να πάρουμε ένταλμα για να ελέγξουμε το βαρκάκι τους .

Το εργαστήριο στο Miami ( διαβάζεται Μι-ά-μι ) είχε κάνει τη δουλειά του και τώρα ήταν η σειρά μου . Έπρεπε να τους πιάσω να πληρώνουν τον δράστη ( female ass , well rounded , traces of cellulite ) . Αυτό το τελευταίο μας οδήγησε στην Ελλάδα . Ο H ενθουσιάστηκε όταν του ανέφερα τα στοιχεία που αποδεικνύουν (80 % πιθανότητες είναι beyond reasonable doubt ) ότι ο δράστης ήταν Ελληνικός κώλος . Μου έστειλε τον φάκελο και ξεκίνησα αμέσως τις έρευνες .

Μέσα από το καλά ενημερωμένο δίκτυο χαφιέδων μου οδηγήθηκα στο συμπέρασμα ότι η αποπληρωμή του φόνου θα γίνει στην Ψαρού . Το νησί είχε πλημμυρίσει με φήμες για εμφάνιση Δολοφονικών Κώλων ( Δολοφονικός Κώλος: Τρομοκρατική οργάνωση με παρακλάδια παντού στον κόσμο . Πιστεύεται ότι ο εγκέφαλος της βρίσκεται στην Ελλάδα ). Η τοποθεσία ήταν άψογη . Μικρός κολπίσκος ( γεωγραφικά εννοώ ) , με υψηλή κοινωνία να συχνάζει εδώ και κανένα ίχνος κυτταρίτιδας . Για το απαίδευτο μάτι φυσικά .

Δέκα λεπτά αργότερα και είχαν ήδη διαλέξει την ξαπλώστρα τους (φωτ. 2 ). Ν69 και όχι τυχαία . Ήταν το νούμερο των φόνων που είχαν κάνει ή παραγγείλει . Αυτή η μανία τους να επιδεικνύουν τα hits τους ήταν και η καταδίκη τους . Αλλά αυτό θα το μάθαιναν αργότερα .

Αφού ετοίμασαν την αμοιβή και την τοποθέτησαν στην τσέπη τους (φωτ. 3 ) ήξερα ότι ήρθε η ώρα . Οι κινήσεις τους ήταν μετρημένες και αφού είχαν φτάσει εδώ , σήμαινε ότι ο στόχος μου θα εμφανιζόταν σε λίγο .

Το χέρι μου έτρεμε πάνω στο κουμπί της - ειδικά διαμορφωμένης σε φωτογραφική- DNAA μηχανής μου . Μπορεί να είχα μόνο μια ευκαιρία και δεν έπρεπε να τη χάσω .

Έρχεται η σερβιτόρα να τους πάρει παραγγελία(φωτ. 4) . Έπρεπε να φύγει γρήγορα από εκεί . Η κατάσταση μπορεί να εκτραχυνθεί από στιγμή σε στιγμή και δε ήθελα να είχα αθώα θύματα in the line of fire .

Μα για μια στιγμή ! Η σερβιτόρα '' πήρε '' την παραγγελία αλλά όχι μόνο . Πληρώθηκε κιόλας . Χωρίς να τους έχει πάει τον καφέ . Αυτό ήταν . Waitress u are my number one suspect . Ο φακός μου ήταν καρφωμένος πάνω της ( φωτ. 5) . Γιατί συζητάει με την άλλη σερβιτόρα ; Μήπως είναι και αυτή ΔΚ ; Μήπως απλά είναι ένα πιόνι ; 7 € για έναν εσπρέσο φρέντο ; Το μυαλό μου σκεφτόταν 1,000 σενάρια το λεπτό αλλά ξαφνικά συνέβη ( φωτ. 6 ) . Γύρισε πλάτη . Ο φακός μου ήταν έτοιμος για επεξεργασία . Πάτησα Enchance και ιδού


Αυτό ήταν . 100 % match με το γενετικό υλικό που μου είχαν στείλει από το Miami .
''Η δουλειά μου εδώ τελείωσε '' σκέφτηκα καθώς έστελνα τα αποτελέσματα και τις φωτογραφίες στον H , '' καιρός για λίγη χαλάρωση '' .

Κι έτσι ακριβώς έγινε . Αργότερα εκείνη τη νύχτα ( είναι και η διαφορά ώρας) είδα στο email μου το μήνυμα ότι έγινε η σύλληψη τους και από κάτω ένα προσωπικό μήνυμα του H



Χαμογέλασα .

Είναι ωραίο να σε εκτιμούν ...



2 σχόλια:

  1. Καλή δουλειά Σαΐνη...
    Η επόμενη αποστολή όμως θα είναι πιο δύσκολη. Θα πρέπει να βγάλεις φωτογραφία 2 (δύο) κώλους...ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αρχηγέ Κουίμπι αυτό το μήνυμα θα αυτοκαταστραφεί ;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή