Πέμπτη 11 Ιουνίου 2009

CSI MYKONOS (T.A.F.) S01E02 - No G-strings attached

Οι μέρες περνούσαν αργά . Σχεδόν βασανιστικά . Καθόμουν στο γραφείο και περίμενα γεμάτος αγωνία . Ανανέωνα το inbox μου κάθε λεπτό μήπως κι έγινε κάποιο λάθος και δεν πήρα το email από τον H με την καινούρια υπόθεση .

Η δουλειά μου πια είχε γίνει βαρετή . Βιασμοί , δωροδοκίες , που είναι ο Παλαιοκώστας , γιατί όταν φτερνιζόμαστε κλείνουμε τα μάτια , τι κάνει η επιτροπή στην οποία μπήκε ο Δρ. Τομ , γιατί όλα στη Μύκονο έχουν διπλάσια τιμή ήταν ανούσια για εμένα . Αυτά που μου έδιναν νόημα στη ζωή μου κάποτε τώρα ήταν απλά χαρτιά πάνω στο γραφείο μου και κάνανε παρέα στις μύγες .

Σηκώθηκα να πάρω γεμίσω με καφέ την καφέ κούπα του καφέ μου ( ! ) όταν και άκουσα τον ήχο . ''Επιτέλους ! '' φώναξα και έτρεξα στον υπολογιστή . Ήταν το mail που περίμενα . Μια καινούρια υπόθεση , ένα ακόμα μέλος της ΔΚ θα πέσει στα χέρια μου . Η συνεργασία με τον καλύτερο ντετέκτιβ του κόσμου με είχε κάνει να νιώθω 2 φορές πιο σίγουρος για τις ικανότητες μου .

Δεν πρόλαβα να διαβάσω όλο το μήνυμα γιατί αυτοκαταστράφηκε , αλλά δεν είχε σημασία . Διάβασα τα βασικά . Ορνός , ελικόπτερο , στρινγκ . Τα άλλα θα τα έβρισκα από μόνος μου .

Εξοπλισμένος με όλα τα όργανα που χρειαζόμουν και με την ειδική μου μεταμφίεση σε τουρίστα ( για να μην κινήσω τις υποψίες ) έφτασα στην παραλία . Είναι πολυσύχναστη και αυτή ( συνηθισμένη τακτική της οργάνωσης ) περιτριγυρισμένη από βίλες και ταβερνάκια . Ο κόσμος την προτιμάει και προσφέρει την τέλεια κάλυψη για βρώμικες συναλλαγές . Εγώ θα είχα το νου μου για τα πάντα αλλά η διαίσθηση μου έλεγε ότι η συνάντηση θα ήταν για ναρκωτικά . Είχαν κλαπεί 245 κιλά ηρωίνης από το Miami ( μι-ά-μι ) 2 μέρες πριν και όλα τα στοιχεία δείχνανε ότι ήταν δουλειά του Κώλου ( έτσι λέμε με τον H την ΔΚ χάριν συντομίας ) .

Βούτηξα στο νερό και περίμενα να συμβεί αυτό για το οποίο είχα έρθει και δεν χρειάστηκε να περιμένω πολύ ! Δυο βουτιές μετά εμφανίστηκε το ελικόπτερο . Εδώ είμαστε λέω και κάνω μια γρήγορη ανάλυση του που με οδηγεί στο συμπέρασμα ότι είναι το ελικόπτερο της υπόθεσης . Μαύρο , με έλικα και κάνει φασαρία . Ήμουν βέβαιος ! Το deal θα γινόταν σε λίγο και εγώ έπρεπε να είμαι εκεί για πάρω φωτογραφίες και να κάνω ανάλυση DNAA .

Η βάρκα έφτασε στην αμμουδιά και από εκεί κατέβηκαν δυο . Η κ. Ασπρούλια και μια ακόμα ( μάλλον τσιράκι ) . Η κυρία ήταν καλά καλυμμένη με άσπρα ρούχα και μια άσπρη ομπρέλα . Το χρώμα δεν μπορεί να ήταν τυχαίο . Είναι γνωστό ότι το άσπρο τρελαίνει τους σένσορες της μηχανής DNAA . Μήπως με είχαν προδώσει ;

Δεν είχα όμως χρόνο να τα σκέφτομαι αυτά γιατί το τσιράκι έκανε το λάθος . Κάνοντας μια γύρα να ελέγξει τον χώρο μου εκτέθηκε ! Όπως το είχα φανταστεί ! Μέλος της ΔΚ και υψηλόβαθμο αν κρίνω από το χρώμα του στρινγκ . ''Χτυπήσαμε λαβράκι '' σκέφτηκα . Αλλά δεν άφησα τον ενθουσιασμό μου να με αποσυντονίσει . Αυτή ήταν μπόνους . Εγώ ήμουν εκεί για άλλη . Μαυρισμένη και γυμνασμένη σύμφωνα με όσα πρόλαβα να δω στην αναφορά .

Δεν πέρασαν 2 λεπτά ( και 5 Αλβανοί ) και εμφανίστηκε ! Ήταν όπως φανταζόμουν . Γεννημένη για το έγκλημα με κώλο θανατηφόρο . Έπρεπε να ήμουν προσεκτικός για αυτό τη φωτογράφιζα από μακριά αλλά κάνοντας χρήση του SHZB ( super high zoom button ) της DNAA μηχανής μου τα κατάφερα .


Τα στοιχεία είχαν ήδη σταλεί στην Αμερική και καθώς γυρνούσα στο γραφείο με το λεωφορείο ( για να blend with the crowd ) η ικανοποίηση ήταν ζωγραφισμένη στα χείλη μου( από τα λάδια του γύρου που έτρωγα ) .

Το email μου ήταν γεμάτο από junk εκτός από ένα ... Ήταν του H ...





Χαμογέλασα ....

Είναι ωραίο να σε εκτιμούν ....

4 σχόλια: