Τετάρτη 17 Ιουνίου 2009

Σήμερα είχα ρεπό ...pt1

Όχι ότι το ήθελα κιόλας αλλά δε με χάλασε . Απλά αντί να κάθομαι με το παντελόνι και το μπλουζάκι στη ρεσεψιόν του ξενοδοχείου , είμαι με το σωβρακάκι μου , χαλαρά στο δωματιάκι μου !

Αλλά πριν φτάσω σε αυτήν την προσομοίωση του παραδείσου είχα dinner με την Εύα και μια βόλτα στα στενά της Μυκόνου να δω πως είναι το nightlife .

Το dinner το κανονίσαμε εχθές όταν και ήρθαν από το μαγαζί και μας το προσέφεραν δωρεάν ( για να δούμε το μαγαζί και να στέλνουμε κόσμο ) . Το όνομα του GOLA και είναι λίγο πιο έξω από τη χώρα ( αλλά το περπατάς άνετα ) .

Με τον γνωστό φόβο που έχουμε όταν πάμε σε τέτοια μέρη δωρεάν -γκούχου TIMES γκούχου - πήγαμε με συγκρατημένη αισιοδοξία με την Εύα και με σκοπό να πάρουμε πράγματα με μια μέση τιμή , οπότε αν το κακό συμβεί να μπορούμε να το αντιμετωπίσουμε .

Το μαγαζί έχει εκπληκτική θέα και είναι πάρα πολύ προσεγμένο . Μου άρεσε πολύ και ο κόσμος που ήταν casual αριστοκρατικός με μια δόση πορνιδίων - υψηλής κοινωνίας βεβαίως ( τα αναλύω εδώ ) . Οι ιδιοκτήτες είναι 2 (μάλλον ζευγάρι ) gay friendly τύποι ο Νίκος και ο Egidio . Ο Νίκος πιάνει τους Έλληνες και ο άλλος τους ξένους στο μπούρου μπούρου ( Για τους παλιούς Μυκονιάτες στην αρχή ήταν στο AQUA δίπλα στο CAPRICE αλλά φύγαν πριν από 3 χρόνια από εκεί ) .

Τα πιάτα που φάγαμε :
Στην αρχή μας φέρανε ένα σφηνάκι ( μεγάλο σε μέγεθος και για να το φας όχι για να το πιεις ) με σως ανανά , κρουτόνς και φιλέτο σφυρίδας ( !!! ) το οποίο ήταν πολύ καλό και ένα ποτήρι Brachetto (αφρώδες κόκκινο ) το οποίο ήταν γλυκό και καλό .

Για ορεκτικό πήραμε

Προσούτο Πάρμας με γκασπάτσο από πεπόνι και μπαλσάμικο ( μια πολύ γλυκιά σως ουσιαστικά ) 13€

Σαλάτα

Ρόκα , αβοκάντο , παρμεζάνα ελαιόλαδο και παλαιωμένο μπαλσάμικο 4ετίας ( άφηνε μια ωραία γεύση στο τέλος αλλά τίποτε τρελό ) 15€

Κυρίως Πιάτα

Η Εύα πήρε ( το ήθελα και εγώ )

Ραβιόλι γεμιστά με καβούρι και ντοματίνια με βελουτέ θαλασσινών και αγγούρι ( το οποίο δεν ήταν και πολύ καλό , είχε κ μια σάλτσα που έμοιαζε με σαπουνάδα αλλά και πάλι τι ξέρω εγώ από αυτά ; ) 24€

Εγώ πήρα ( κάτι πολύ γκουρμέ που μου είπε και ο τύπος )

Φιλέτο χοιρινού με σάλτσα μαύρης τρούφας , πουρέ μήλου και αντίβ ( κάτι σαν ραδίκι ) . Το δικό μου ήταν εκπληκτικό . Μου άρεσε πάρα πολύ και το φιλέτο ήταν τέλεια ψημένο και έδενε υπέροχα με τη σάλτσα της τρούφας και τον πουρέ . Το απόλαυσα ! 26€

Για ποτό πήραμε από ένα ποτήρι λευκό κρασί , εγώ Segreta Di Sicilia 11€ και η Εύα Greco di Tufo 13€

Στο τέλος μας προσέφεραν γλυκό , λέγοντας μας μάλιστα πως μετά από αυτά που είχαμε φάει θα ταίριαζε κάτι σε σοκολάτα , οπότε πήραμε

Τάρτα από πικρή σοκολάτα με κρέμα από πορτοκάλι 11€ και

Παγωτό ξυλάκι με σοκολάτα και καφέ , αμαρέτι , κουλί από βατόμουρο και μέντα 11€

Αν έπρεπε να διαλέξω ( με δυσκολία πάντως γιατί ήταν πολύ καλά και τα 2 ) θα διάλεγα την τάρτα .

Συνολικό κόστος γεύματος ( αν πληρώναμε ) 130 € ( με κουβέρ )

Εμπειρία γεύματος που ήταν τζάμπα ; ΑΝΕΚΤΙΜΗΤΗ !

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου