Τετάρτη 15 Ιουλίου 2009

Ευχή ή κατάρα ;

Κάνοντας την καθιερωμένη βόλτα μου στα στενά της Μυκόνου - και παίζοντας ουσιαστικά συγκρουόμενα με όλον τον κόσμο και τα καροτσάκια που συναντάω μπροστά μου - έκανα μια πάρα πολύ ανησυχητική σκέψη .



Am i a child rapist in the making ?

Θα μου πείτε σταμάτα να πίνεις ότι πίνεις και βάζε καπέλο γιατί από τον ήλιο το έκαψες το μυαλό σου . Και θα σας καταλάβω γιατί κι εγώ αυτό σκέφτηκα στην αρχή , αλλά μετά το φιλοσόφησα ...

Αλλά ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή shall we ?

Η βόλτα μου έχει ένα συγκεκριμένο δρομολόγιο , έτσι ώστε να βλέπω ουσιαστικά όλη τη χώρα Μυκόνου σε κάτω από μια ώρα . Στόχος βασικός είναι τα πολυσύχναστα μέρη που μαζεύουν και τα πολλά γκαβλάκια . Τώρα τελευταία έχει πολλά κοπάδια από δαύτα οπότε κάνει τις βόλτες μου και πιο ευχάριστες.

Απόψε λοιπόν φτάνοντας στην Αίγλη ( αυτοί που ξέρουν , ξέρουν ) έχω δεξιά μου έναν τοίχο εκκλησίας και αριστερά την πόρτα μιας άλλης . Στον ορίζοντα εμφανίζεται ένα από εκείνα που μου αρέσουν. Καταλαβαίνετε τώρα 16-22 , μαυριδερό , πράσινο ματάκι .. Πάνος με τα όλα του ! Το κοιτάω με κοιτάει και μένει το βλέμμα μας κολλημένο και ξαφνικά την πιάνει πανικός , στρίβει δεξιά της και μπαίνει στην εκκλησία . Δεν του έδωσα σημασία του γεγονότος - γιατί θεώρησα ότι απλά πήγε να προσευχηθεί που με βρήκε ! - και συνέχισα στο δρόμο μου .

Γενικά , καλοκαιράκι , νησάκι , καταλαβαίνετε το κάρφωμα πάει σύννεφο ! Ε ότι γριά (23-35)έβλεπα και κολλούσε το βλέμμα μας δεν έφευγε , ότι μικρή έτρεχε ! πραγματικά όμως .

Εκεί μου ήρθε ! Λες τα vibes που στέλνω να είναι τέτοια που τα χτυπάει στο πάνικ μπάτον ;
Τι δείχνει το βλέμμα μου που κάνει τις μικρές κοπέλες να τρέχουν ; Σκέφτονται για πρώτη φορά ερωτικά για έναν άντρα ( δεν ξέρουν ακόμα ) και τρέχουν για να αποβάλλουν κάπως την ερωτική ορμή; Είναι ένα είδος αυνανισμού; Ή μήπως νιώθουν τον κίνδυνο και τρέχουν από ένστικτο να σωθούν ;

Αν είναι το πρώτο έχει καλώς , άλλωστε είναι γνωστό ότι καίω καρδιές (φωτό θαυμάστριας ) . Αν είναι όμως το δεύτερο πραγματικά ανησυχώ . Δεν ξέρω τι να κάνω.. να ακολουθήσω το πεπρωμένο μου ή να προσπαθήσω να το καταπιέσω ;

Το μόνο παρήγορο στην όλη υπόθεση είναι πως είμαι κακός εκτιμητής ηλικιών . Όσο ήταν εδώ ο Στέλιος και έβλεπα καμία καλή εγώ την έλεγα 13-17 και αυτός 17-21 ... και συνήθως έχει δίκιο σε αυτά . Βέβαια στο μόνο που θα με βοηθήσει η λάθος εκτίμηση της ηλικίας θα είναι στην απόφαση του δικαστηρίου για τα χρόνια της ποινής μου...

'' Κατηγορούμενε έχεις λεφτά για δικηγόρο ; ''
'' Όχι κ. Πρόεδρε ''
'' Ωραία λοιπόν το δικαστήριο ορίζει για δικηγόρο σου τον κ. Ιωάννη Πέτρου ''
'' Όχι ευχαριστώ κ Πρόεδρε θα την αναλάβω εγώ την υπεράσπιση μου ! ''
'' Μα δεν έχετε τις γνώσεις ... ''
'' Το ξέρω αλλά έτσι τουλάχιστον έχω ελπίδα.... ''

5 σχόλια:

  1. "...συγκρουόμενα με όλον τον κόσμο και τα καροτσάκια ..."
    mipos itheles na grapsis koritsakia... giati ine konta to o me to i....

    "Ε ότι γριά (23-35)έβλεπα και κολλούσε το βλέμμα μας δεν έφευγε , ότι μικρή έτρεχε ! πραγματικά όμως ."

    epidi se vlepo vazis tonous ke grafis sosta ta elinika afta ta oti nomizo theloun koma...

    pantos chathikes... an thelis vale ena link kapou fanera me to alo sou blog...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όχι το πρώτο είναι σωστό ... καροτσάκια με μωρά ... πολλάαααααααα ... τα ότι , πολύ πολλοί και κάτι τέτοια δεν μπορώ να τα θυμηθώ ποτέ...

    Το άλλο είναι μπασκετικό για τον Άρη και ούτε εκεί γράφω συνέχεια ...

    Απλά 2-3 νύχτες τώρα είχα πελάτες και πολλά μωρά να μιλάν στο τσατ... οπότε νο ταιμ για το μπλογκ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολλά θέτεις σε ένα μόνο άρθρο και δεν ξέρω τι να σχολιάσω.

    Αλλά ξέρεις, μπορεί εσύ να νιώθεις 20χρονο, αλλά όπως και να έχει δε δείχνεις τόσο (Δείχνεις το πολύ 15χρονο). Ίσως εκεί να είναι το μυστικό στις αντιδράσεις.
    Ασε που τα μικρά μπορεί να ντύνοναι ξέκωλα, αλλά δεν είναι πραγματικά και όταν δουνε το the real thing, κωλώνουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτά μοιάζουν λόγια ενός ανθρώπου με μεγάλη εμπειρία στο θέμα ... πες μου και άλλες συμβουλές ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή