Πέμπτη 16 Ιουλίου 2009

Φρέσκο πράγμα ...

Η χθεσινή νύχτα ήταν αρκετά περίεργη ...

Έχουμε μόνο ένα δωμάτιο και προβλεπόταν ήρεμη , αλλά στην Ελλάδα δεν είναι τίποτα σίγουρο εκτός από τον τάφο ( που έλεγε και ο Μπίσμπος ! ) .


Βάζω πλυντήριο λίγο πριν πάω στη δουλειά και ανακαλύπτω ότι δεν έχω άλλα μπλουζάκια για να βάλω στη δουλειά . Φοράω το πουκάμισο ( που το έχω για σπέσιαλ περιπτώσεις ) το φρεσκοσιδερωμένο και πάω στη δουλειά .

Μισή ώρα μετά έρχονται οι δυο κυρίες του δωματίου ( Ρουμάνες 30-40 χρονών ... ναι είναι όλα όσα σκέφτεστε and more ) οπότε λέω ας βγάλω το πουκάμισο τώρα που δε θα έχω άλλους πελάτες μην το λερώσω κιόλας . Το βγάζω για να δω έναν υπέροχο μαύρο λεκέ στο γιακά ...

Βρίζοντας φοράω το πρόχειρο , ιδρωμένο μπλουζάκι ( μέχρι να βγει το πλυντήριο και βάλω το κανονικό ) και κάθομαι στο λαπ τοπ να συνεχίσω τη '' δουλειά μου '' .

Κατά τις 2 ( μόλις έχω κατεβάσει ένα κουλουράκι ) βλέπω πόδια να έρχονται ... πανικόβλητος σηκώνομαι να δω ποιος είναι ( το στόμα ακόμα γεμάτο ) . Ήταν η Άννα ( η καινούρια μας ρεσεψιονίστ , 22 , 1,70 , ξανθιά , γαλάζια μάτια και ναι είναι όλα όσα σκέφτεστε ) με τη φίλη της ( μέτρια αλλά λεπτή και εννοείται φθψκβλε ( fuckable στα ελληνικά ) .

Ήρθαν να κατουρήσουν, ήταν και λίγο μεθυσμένα , αλλά εγώ εκεί με τα υπολείμματα του κουλουρακίου στο στόμα και την ιδρωτίλα στη μπλούζα , δεν μπορούσα να κάνω ανοίγματα ...

Φεύγουν και αυτές και συνεχίζω τη δουλειά μου ( τώρα έκανα δουλειά ) μέχρι τις 4 που έβγαλα το πλυντήριο - στεγνωτήριο . Βάζω επιτέλους το κανονικό μου μπλουζάκι - που μυρίζει μαλακτικό και όχι ιδρωτίλα - και συνεχίζω να παίζω μάνατζερ ( ναι αυτή είναι η δουλειά μου ) .

Φτάνει 6 η ώρα και ακούω ξαφνικά φωνές

΄΄..... μωρή πουτάνα και εσύ κι η κόρη σου ... '' και άλλα τέτοια ... βγαίνω έξω να δω - μαζί με τη μισή Μύκονο που άκουγε - και είναι αυτός κομμάτια και προσπαθεί να βαρέσει μια μικρή και στη μέση η μάνα της μικρής .
Μόλις είχε γυρίσει αυτός και τις ξύπνησε οπότε ήταν στο δρόμο , η μικρή (17 χρ)με κάτι σαν πυτζάμες και η μάνα με το βρακί κανονικά (42 χρ. ) . Αυτές Βουλγάρες ( και ναι και τα 2 κωλαράκια ήταν όλα όσα σκέφτεστε ) .
Γενικά το παρακολουθώ το γεγονός μέχρι που ήρθαν ακριβώς έξω από το ξενοδοχείο φωνάζοντας . Ξυπνάνε οι πελάτισσες , ανοίγουν παράθυρο και με βλέπουν και τους βλέπουν , οπότε λέω ότι ήρθε η ώρα να επέμβω .

Κατεβαίνω σιγά σιγά στην πόρτα και του λέω '' Καλά φίλε μου αλλά μη φωνάζεις '' . Έρχεται φορτσάτος προς το μέρος μου και μου λέει
'' Γιατί φίλε έχεις κανά πρόβλημα ; ''
'' Ναι να μη φωνάζεις έξω από το ξενοδοχείο '' όλο θράσος εγώ .
΄΄ Α καλά λέει '' και πάει πιο κάτω ...

'' Α εύκολο ήταν '' σκέφτομαι και πάω να ανέβω πάνω ...

Αλλά που .. πάλι φωνές '' θα τη σκοτώσω την πουτάνα που πηδήχτηκε με τον φίλο μου '' και άλλα τέτοια ... και άρχισε να τη βαράει τη μάνα ...

Οπότε βγαίνω έξω μπαίνω ανάμεσά τους και του λέω
'' Τι έγινε επιτέλους , ηρέμησε αλλιώς θα φωνάξω την αστυνομία ''

''Όχι φιλαράκι καλά'' μου έλεγε τη μια στιγμή ήρεμα ΄΄ θα τη γαμήσω την πουτάνα'' μου έλεγε την άλλη .

Σε μια κρίση του , βάζω τη μικρή μέσα και τους λέω να τα βρούνε και μετά θα τη ξαναφέρω .

Αμ δε που θα τα βρίσκαν ... βάζω και τη μάνα μέσα , κλειδώνω και την πόρτα και του λέω ότι αν πλησιάσει θα καλέσω αστυνομία .

Τότε κάθισε ήσυχα....

Γενικά η ιστορία ήταν :

Αυτή δουλεύει εδώ 15 χρόνια και τον ξέρει αυτόν 1,5 χρόνο . Η μικρή μένει μόνιμα Βουλγαρία και έρχεται για διακοπές . Αυτός δεν είναι πατέρας της μικρής . Η μικρή λέει ότι είναι παρθένα και η μάνα την πιστεύει . Ο κολλητός , στον οποίον δώσανε τη μικρή για να την προσέχει όσο αυτοί δουλεύανε , λέει ότι τη γάμησε . Αυτός το έμαθα και ήθελε να τη δείρει . Αυτήν που δεν είναι και κόρη του.

Τρελό ε;;;

Και εμένα έτσι μου ακούγεται .

Το μικρό ήταν τόσο φοβισμένο που νομίζω ότι αν είχε κάνει κάτι θα το έλεγε , αλλά στην τελική , να φας ξύλο μάνα και κόρη , από τον γκόμενο της μάνας γιατί λες ότι είσαι παρθένα και δεν είσαι ... μου ακούγεται τραγικό .

Με τα χίλια ( και κρατώντας τη μικρή στο δωμάτιο μου μέχρι να ηρεμήσουν τα πράγματα) , πήγε η μάνα του ζήτησε να φύγει , έφυγε και μετά επέστρεψα και την κόρη στο σπίτι ( το σπίτι μουνί τα είχε σπάσει όλα ο τύπος ) .

Με χιλιοευχαριστήσαν οι γυναίκες , έδωσα κ το κίν μου μήπως χρειαστούν κάτι και τις άφησα...

Την έκανα την καλή μου πράξη και φέτος και δεν έφαγα και ξύλο . Ευτυχώς που δεν είμαστε Αγγλία που έχουν τον hit first , ask later κανόνα ...

Μετά από όλα αυτά μου την είπε η Λίντα ( η μαγείρισσα που το είδε όλο το σκηνικό ) , η Εύα ( που είδε τη μικρή μέσα ) και οι πελάτισσες κάνανε παράπονο ότι αφού δεν ήταν πελάτισσες του ξενοδοχείου γιατί τις έβαλα μέσα ( αυτές είδαν κανονικά ότι τις χτυπούσε κιόλας ) .

Τι να πω ; Φταίω κιόλας που έκανα το σωστό ; έπρεπε να τις αφήσω να τις σαπίσει στο ξύλο μέχρι να έρθει η αστυνομία , γιατί δεν ήταν πελάτισσες ; Δεν ξέρω καμιά φορά εκνευρίζομαι με την απάθεια του κόσμου .

ΥΓ :Καθόλη τη διάρκεια που τους χώριζα και μιλούσα με το μεθυσμένο , το μάτι μου έπεφτε στο ντεκολτέ και των 2 γυναικών ... άθλιος όμως ε;;; έτοιμος να φάω ξύλο και κοιτούσα βυζάκια.... χαχαχαχα

4 σχόλια:

  1. Εντάξει, όντως τρελή ιστορία.
    Εγώ μαζί σου. Το ίδιο θα ήθελα να έκανα αν έβρισκα τα αρχίδια να το κάνω.
    Και οι άλλες οι μαλακισμένες οι πελάτισσες τι πρόβλημα είχαν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ine roumanes ke bori na min to xeris ala roumanes boulgares... kati san aris baok....

    kali i praxi... isos na epernes til tin astinomia gia na min se prizoun oi alles...

    trecha gireve ti skeftete o kathenas...

    ala gi afto den ine oreos o kosmos mas??? e???

    akouste afto na charite ligo... protinomeno apo kara

    (ala fisika den kani paste)!!!

    tha to valo sto shoutbox(an to pari)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μάλλον φοβήθηκαν ότι αφού τις έβαλα μέσα θα έμπαινε και αυτός ... υποθέτω είναι ο κλασικός λόγος που κανένας δεν κάνει κάτι .. φοβάται μην μπλεχτεί από το πουθενά ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κ αυτός ο Καράς ... πες του να σταματήσει να ακούει σε λάθος στροφές τους δίσκους...χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή