Τρίτη 21 Ιουλίου 2009

Και πάλι πρόβλημα.... κρίση στη σχέση ;;;;;;;;

ναι λοιπόν το λαπτοπάκι μου συνεχίζει να έχει προβλήματα , οπότε τώρα αποφάσισα να λειτουργώ χωρίς την κάρτα γραφικών ( ναι αυτό λύνει το πρόβλημα ) μέχρι να βρω μια άλλη . Αν έχετε προτάσεις για κάρτες να μου τις στείλετε , όχι όμως λίστες... έχω βρει πολλές .

Κάποιοι έχετε φύγει από την Ελλάδα . κάποιοι είστε σε κάποιο ιστιοπλοϊκό , κάποιοι λιώνετε στη Θεσσαλονίκη , αλλά ........


''Πετάει η φωτογραφική;;;;''

Ένας έχει πρόβλημα μαθαίνω ...

Κρίση στη σχέση του .....

Δεν ξέρω τι άλλο να πω εκτός από κουράγιο ...

Και αν χρειάζεται υποστήριξη μπορεί να με καλέσει όποτε θέλει ...

Στα απλά πράγματα της ζωής σας αναφέρω πως από χθες μετακόμισα πάλι στο παλιό μου σπίτι με τον παλιό μου συγκάτοικο ...

Χθες βέβαια είχε παραιτηθεί , φεύγοντας από το νησί , αλλά επειδή ήταν τόσο χρήσιμος τον παρακαλέσαμε να γυρίσει πίσω ...

Οπότε μόνο μια μέρα είχα τη χαρά μου... ήρθε πάλι ...

Ίντερνετ στο δωμάτιο δεν έχω , αυτός έχει , οπότε έχω την ευκαιρία να βγαίνω από το δωμάτιο και να βλέπω γκομενάκια μετά από καιρό ...

Αυτά τα νέα μου....

ΥΓ . Να πάρει σας ετοίμαζα και διάφορα αλλά τώρα τα βάζω στην άκρη μέχρι να βρω κάρτα γραφικών...

3 σχόλια:

  1. Καλά ποιος από μας έχει σχέση για να έχει και κρίση στη σχέση του;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έλειπες ταξιδάκι και τα έχασες όλα... ρώτα κατά Αριστοτέλους μεριά ... θα σου πουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ναι...Ρώτηξα χθες. Ημάστανε στο σπίτι του Κόουστ και είπαμε 2-3-4 κουβέντες. Αγόρασε τον καινούριο υπολογιστή και πήγαμε να τον δούμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή