Πέμπτη 30 Ιουλίου 2009

Καλλιτεχνική φλέβα ...

Αυτά είναι τα καλά ... τώρα που μετακόμισα πάλι με τον βρωμιάρη , πηγαίνω το πρωί, όταν σχολάσω , μια βόλτα στην Μύκονο . Τη τρίτη μέρα που το έκανα αυτό άρχισα να θέλω να βγάζω φωτογραφίες . Δεν έχει και κάτι ιδιαίτερο αλλά ο συνδυασμός ερημιάς , γραφικότητας , μεθυσμένων και ηλικιωμένων μου έκανε κλικ .


Χθες λοιπόν χτύπησα φλέβα ...


δυο κομμάτια τελείως ( άντρας και γυναίκα ευτυχώς ) πηδιόσανταν σε ένα στενό ( όχι όμως και απόμερο ) με το φως της ημέρας ( 8 το πρωί ) .... πρώτα τους είδα εγώ και μπόρεσα να πάω κάποια πλάνα , αλλά όταν άρχισε το καλό την έκανα γιατί είχαν μαζευτεί πολλοί και βλέπαν ( μήπως να έκοβα εισιτήριο ; ''Σποράκι , πασατέμπο , ροξάκι παιδιά '' )

Ε τέτοιες στιγμές χαίρομαι που έχω μαζί μου τη φωτογραφική μηχανή ...

Το βίντεο δεν το έχω περάσει ακόμα για να το ανεβάσω γιατί θέλω να δω αν οι paparazziκες μου ικανότητες , μετράνε . Δυστυχώς η κάμερα δεν κάνει αρκετό ζουμ , αλλά νομίζω ότι την έχουμε την εικόνα αρκετά καλά , για κανά λεπτό ...

Αυτά όμως αργότερα .. πορνόμυαλοι !

Το άλλο που έχει γέλιο με τις βόλτες μου είναι που πλέον είμαι κολλητάρι με όλους τους παππούδες της Μυκόνου . Η καλημέρα πάει σύννεφο , βοηθάω να πετάξουν σκουπίδια , με ρωτάνε πως τα πάω , φιλαράκια σας λέω ...

Έχει μια μαγεία το πρωινό ...

Και κάτι άσχετο ...

θέλω να πάρω ποντίκι για το λαπ ταπ μου αλλά όχι μικρό γιατί αυτό που έχω μου έχει καταστρέψει τα κόκαλα ...

Περνάω λοιπόν έξω από τον Γερμανό Μυκόνου

άνοιξα την πόρτα και του λέω :

- Sie haben ein U-Maus für PC? ( λέω Γερμανός είναι θα με καταλάβει ... αλλά με κοιτούσε σαν χάνος οπότε το γύρισα στα ελληνικά )

- Ποντίκια για Π Σ έχετε ;
- Ναι φίλε μου αυτά εκεί της Microsoft ...
- Α ωραία και πόσο κάνουν ;
- Από 42 €
- 不要ü認為我是一個混蛋?
Με κοίταξε ξανά σαν χάνος ...

Δεν το συνέχισα ... άνοιξα την πόρτα και έφυγα....
Τα συγκεκριμένα μοντέλα τα βρήκα 30-35 € στο διαδίκτυο ...

Αλλά υπάρχουν ταγάρια που πηγαίνουν και τα παίρνουν ...

Επίσης μαθαίνω πως η Ουγγαρέζα της παρέας μας πήρε επιτέλους υπολογιστή της προκοπής ... Καλορίζικος και εύχομαι η πρώτη βλάβη να σου βγει μέσα στην εγγύηση , γιατί συνήθως το πρόβλημα γίνεται μια μέρα αφού λήξει .

Να δω τώρα τι δικαιολογίες θα βρίσκεις για να μην κάνεις τα project σου on time ...

2 σχόλια:

  1. Και γω που έχω μικρό μαους για τον φορητό τελικά μαλακία είναι. Το μεγάλο είναι πολύ πιο βολικό. Αλλά τι 42 ευρω σου ειπε ρε συ. Το απλό κανα εικοσαρικό να κάνει. Εκτός και αν θες με πολλά κουμπια και παπαριές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ναι το μικρό είναι βλακεία ... αυτό που είχε αυτός ήταν σουπερ γουάου ... αλλά και πάλι στο νετ ήταν πιο φθηνά ... ναι κάπου εκεί το βρήκα με τα έξοδα αποστολής ... μεγάλο και σίγουρο ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή