Τρίτη 4 Αυγούστου 2009

Πω πω και τε και πω ….

Αυτά είναι τα ωραία (όχι ότι έγινε κάτι αλλά με τέτοια χαίρομαι για να περάσει και η ώρα … )
Ήρθαν από εχθές δύο ζευγάρια Βούλγαρων στο ξενοδοχείο .


Αντρόγυνα λοιπόν εγώ τους είδα εχθές τα ξημερώματα όταν γυρνούσαν από τη διασκέδαση ( αφού είχαν κατεβάσει μια Βότκα στη βεράντα του ξενοδοχείου ) .
Εντάξει τι να λέμε τώρα …

Οι άντρες είναι φάτσα παράγοντας/μαφιόζος , αφού τους έλεγα να ησυχάσουν εχθές και περίμενα να δω ποιος από τους δυο θα βγάλει το περίστροφο …
Αλλά τι να το κάνουν το όπλο όταν κυκλοφορούν με σεξοΜΠΟΜΠΕΣ ;

Πρώτον είναι συμπαθητικές γιατί δεν κωλώνουν και γράφουν την ηλικία τους …

Η μια είναι του 77 , αλλά ναι φανταστείτε συμμαθήτριες μας …

φανταστήκατε ;

Ε καμία σχέση … ε μα καμία …
ψηλή , λεπτή φοράει και κανά δωδεκάποντο και είμαι κανονικά στα βυζιά της … αλήθεια όμως !
Την άλλη δεν την πρόσεξα εχθές και πολύ γιατί αυτή είχε γυρίσει κομμάτια και την κουβαλούσαν …
Σήμερα λοιπόν γυρίσαν νωρίς τα πουλάκια μου και ξεχωριστά …
Πρώτα η μικρή μετά του συζύγου
Μετά ο μαφιόζος της μεγάλης
Κ τελευταία η μεγάλη …
Καλά … απίστευτη … δεν είναι τόσο ωραία αλλά κορμάρα … παιδιά ο κώλος είναι πιο σφιχτός και από αυγό βρασμένο για 150 λεπτά .. τι να λέμε τώρα … 40 χρονών γυναίκα … τα πάντα όλα …
Έρχεται λοιπόν και την κοιτάω και της λέω ( χαλαρά )

Hello ! (έ ο παίχτης ;;; )
Hi , μου απαντάει και μένει και με κοιτάει .

Με τη μέθοδο του αλληθωρισμού ( πολλές αναφορές στο σχολείο σήμερα έ ; ) κοιτάω τα σκαλιά μη σκάσει μύτη κανά ΑΚ-47 ( καλάσνικοφ για τους μη γνώστες ) και αυτήν με το άλλο μάτι .
How are you ? μου κάνει μετά από κανά λεπτό
Dobre απαντάω ( είμαι μουλτιλάνγκουατζ ο Μυκονιάτης ) και μένει κόκκαλο ( ήταν αλλά πιο πολύ τώρα )
A you know Bulgarian ?
No just that and kak si …
That’s ok , μου λέει και μου πιάνει το μάγουλο ( στυλ θείες ‘’ καλέ τι όμορφο μωράκι ‘’ ) , What is your name ?
Panos …
I am Svetlana , Panos, nice to meet you …

Σβετλάνα … δε σας βγάζει κάτι αυτό το όνομα ;;; Ναι και εμένα … πω πω πω …
Μετά μου πετάει κάτι άλλο στα Βουλγάρικα και της λέω ότι δεν ξέρω κατι άλλο …

Nothing ?μου λέει
Well I know also Колко лв (koko leva* για αυτούς που δεν ξέρουν Βουλγάρικα )
A all Greeks know about that … λέει γελώντας και φεύγει κουνώντας τον φρεσκοβρασμένο
κώλο της …

Αχ … για αυτό μου αρέσει η δουλειά μου …

* The koko leva brand ©is used here after verbal and written authorization by Alumni Association of Anatolia College (SAAK)

5 σχόλια:

  1. ΑΑΑααχαχαχα! Panos είσαι μπαίχτης.

    (Η τελευταία φωτογραφία οφ Ανατάλια ιζ δι μπεστ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. (Το γαμημένο! Το κατάφερα!)
    Κόκο Λέβα φίλε... Χαχαχχαχαχαχαχαχαχαχα!!!
    What does SAAK stand for?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. We regret to inform you that the Koko Leva (c) brand and trademark is a registered trademark of the Telesity Open University!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. SAAK είναι ο σύλλογος αποφοίτων ... λες και δεν το ξέρεις ... Τα Ανοιχτά Πανεπιστήμια δεν έχουν trademark capabilities.... Εκτός και αν λέγονται Ανατόλια ... χαχαχα....Άσε που κάπως έπρεπε να κολλήσω το Ανατόλια και τη φωτογραφία ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή