Σάββατο, 15 Αυγούστου 2009

Βαρεμάρα ...

η κατάσταση είναι ψυχολογική φέτος ...

δεν είναι από την δουλειά , δεν είναι από το ότι τράβηξε αρκετά η σεζόν , αλλά φέτος είμαι τελείως μόνος ... δεν έχω παρέα , ούτε παίζω με κανά γκομενάκι ( πληροφοριακά η Αναστασία κάθε 5 μέρες μου στέλνει να γίνουμε φίλοι στο φεις μπουκ)...


Οπότε βαριέμαι μέχρι θανάτου... έχω μπει και στην ψυχολογία ότι θα φύγω σε λιγότερο από ένα μήνα και βαριέμαι ...

Η μόνη μου επαφή με γυναίκες είναι κάτι σερβιτοράκια στο Ράγια που έρχομαι για καφέ και ίντερνετ , τα οποία είναι και τα δυο σε ύψος σαν τις Βαρζακάκου ( μάλλον έχει φετίχ το αφεντικό με το ύψος .. )

Οι καυμένες πατάνε στα σκαμπό για να καθαρίσουν τα μπαρ... χαχαχα ...

Π.Π.Ο. σε λέω...

αλλά καλές ... και η μια είναι χαζή και ομορφούλα ...
και όπως είπα σε ένα pm μου είχαμε την ακόλουθη κουβέντα ...

'' Εσύ τι δουλειά κάνεις ; ''
'' Ρεσεψιόν είμαι εγώ ''
'' Α κι εγώ νόμιζα ότι είσαι πωλητής ή κάτι τέτοιο , επειδή έρχεσαι κάθε μέρα εδώ με το λαπτοπ ''
''Ε κάνω και λίγο από αυτό κιόλας εννοείται ... ''
'' Α τι μετοχές ; ''
'' ΚΑΙ μετοχές ... '' (been there done that στυλ , για να ψαρώσει ... )
'' Α εσύ είσαι καλός ... ''
Γέλασα με το στυλ '' θα σε γαμήσω'' και εκεί τελείωσε η κουβέντα ...

Δυο μέρες μετά μου μιλάει , μου έδωσε και φιλάκι για τη γιορτή μου , αλλά για να έχω να ασχολούμαι και να χαίρομαι είναι αυτή ...

Επίσης στο ξενοδοχείο έχουν έρθει 3 Αθηναίοι , ένα θα σας πω.. όταν με είδε ο ένας μου κάνει ... '' Εσύ είσαι ο Παναγιώτης; Χάρηκα , Γιάννης , Γιάννης Π*****( δεν το βάζω μη φάμε καμιά μήνυση ) '' και μου δίνει το χέρι ...

Ο γλοιώδης , ο άθλιος , ο '' φοράω πουλόβερ μόνο στους ώμους '' ...
Αυτοί λοιπόν πρώτη νύχτα γυρνάνε - οι δυο συγκεκριμένα - με κάτι καυτά μωρά ... τρέλα .. ψηλά ,λεπτά , μοντέλα στυλ ...

'' Ρε τους πούστηδες '' σκέφτηκα και εγώ .. '' κανονισμένο θα τα είχαν ... ''

Την επόμενη μέρα , γυρνάει ο τρίτος της παρέας με γκόμενα , το ίδιο πράγμα ...
Ξανθιά , λεπτή , τακούνια και μάλιστα σε λιγότερο από μισή ώρα από τη στιγμή που βγήκε ...

'' Κάτι παίζει εδώ ... '' σκέφτηκα ...

Οι σκέψεις μου πήραν σάρκα και οστά όταν η νεαρά βγήκε μετά από καμιά ώρα και μιλώντας στο τηλέφωνο είπε

'' Ναι τώρα τελείωσα έρχομαι ... ''

Είναι πουτάνες... ρε τους βλάκες... χαχαα ... κι εγώ έλεγα τι καλά καμάκια που είναι ...

Αλλά μέσα σε όλα αυτά , τονίζουν την αγαμία μου και με εκνευρίζουν ακόμα πιο πολύ !

Το καλό είναι ότι άρχισε να με παίρνει τηλ η Λαρισαία ( Ντέμυ ) με σκοπό την αναθέρμανση της σχέσης ( κοινώς να γαμηθούμε ... ) ...

Λάρισα είσαι ... εγγύηση ...

Και τώρα που είπα Λάρισα , μιλάω με μια 18άχρονη που μάλλον περνάει Νομική Θεσσαλονίκης και είναι ... δείτε εδώ εδώ κι εδώ ...

Με αυτή τη δροσερή είδηση σας αφήνω να χαρείτε τις τελευταίες μέρες των διακοπών σας ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου