Σάββατο 27 Ιουνίου 2009

Γιατί σε μένα ρε φιλαράκι ;;;;;



Αχάριστοι !

4 μέρες να δώσω σημεία ζωής και ένα τηλέφωνο δεν πήρατε ! ( και μη σκεφτείτε μαλακίες του στυλ '' γιατί ρε εσύ πήρες ; '' , να κάνετε δικό σας blog και να γκρινιάζετε εκεί ! )

4 μέρες που έδινα μάχη .

4 μέρες που πάλευα και ένοιωσα τη μοναξιά που νιώθει ο Τσίπρας , ο Λεβέντης , ο Τατούλης και γενικά κάθε μεγάλος αγωνιστής .

4 μέρες στις οποίες συνέβησαν διάφορα γεγονότα

  1. Τσίμπησα κινητάκι από 2 γκόμενες στο νετ , μιλάω σε μια άλλη κάθε βράδυ με κάμερα (18άχρονη αυτή ) !
  2. Η οθόνη μου γαμήθηκε και άρχισε να βγάζει κάτι μηνύματα - που μόνο το μυαλό του Κιάνου Ριβς μπορεί να διαβάσει ! Ψάχνοντας μέσα στο διαδίκτυο ανακάλυψα πως το πρόβλημα το είχαν πολλοί ανθρώποι , αλλά λύση καμία ( και πολλές ) . Αφού δοκίμασα τα πάντα ( λειτουργούσε σε safe mode , οπότε τα έκανα όλα από εκεί ) , έκανα ξανά install τα vista και πήγαινε μια χαρά μέχρι που το έκανα hibernate και το ξαναέπιασε . Τώρα σας μιλάω από το - για δεύτερη φορά - installed laptop μου και περιμένω τα χειρότερα . Το πρόβλημα που είχα ήταν το εξής : Πάγωνε για λίγο η οθόνη , μετά έφιαχνε και έβγαζε κάτω ένα εικονίδιο '' the monitor had an important error but recovered '' ή κάτι τέτοιο .Μετά μου έβγαλε αυτό που σας δείχνω πάνω στη φωτό. Όταν το έψαξα ανακάλυψα ότι αυτό που έχω είναι κάτι nvlddmkm.sys not responding που το έχει όλος ο κόσμος από το 2003 , με όλες τις κάρτες , σε όλα τα λειτουργικά και υπάρχουν χιλιάδες λύσεις ( αλλά μάλλον καμία που να το λύνει τελείως ) . Είναι τόσο ωραία να νιώθεις ένα με το λαό ! Αν συνεχιστεί το όλο πρόβλημα θα το πάω σε κανά τεχνικό εδώ να δω τι θα σκαρφιστεί .
  3. Πέθανε ο Michael Jackson ! RIP !
  4. Άρχισε να μου στέλνει μηνύματα η Λαρισαία ( εξ γκερλφριεντ ) out of the blue ! Κάβλες την πιάσανε αλλά είναι μακριά !
  5. Έβγαλα τα πρώτα μου λεφτά as a blogger ! Ναι στο άλλο μου blog - αθλητικού περιεχομένου - έβαλα διαφημίσεις γιατί με το που έβαλα το counter κι εκεί ( την ίδια μέρα που το έβαλα κ εδώ ) είχα 190 χιτς ( ούτε ο MJ τόσα ) . Ε λέω κάτι έχουμε εδώ ! ΑΡΗΣ ΕΙΣΑΙ ! Οπότε έβαλα διαφημίσεις , άλλαξα το πρότυπο και μέσα από όλη αυτήν τη διαδικασία θα γίνω και προγραμματιστής ! Άρχισα να πειράζω την XTML μου , να αλλά ζω τα χρώματά της , εικόνες , ελέγχο τα χι τς , σε ποιο άρθρο μπαίνουν , σε ποια διαφήμιση , από που ... Πραγματικά η GOOGLE έχει χίλια πράγματα για αυτό και σε βοηθάει πολύ . Οπότε μάλλον δε δείχνει την εξυπνάδα μου , αλλά πιο πολύ τον άπλετο χρόνο που έχω ! 0,08€ παιδιά ! Σε 4 μέρες που έχω βάλει την Φαρμάκη να κρατάει ένα κινητό και να λέει για τιμές φαρμάκι !

Αυτά φίλοι μου ... περιμένω τις ενημερώσεις να τελειώσουν μπας και αρχίσω να ζω πάλι ...

Πραγματικά όταν γίνονται κάτι τέτοια είναι που εκτιμάς τα απλά πράγματα στη ζωή όπως την αποθήκευση κωδικών , back up , restore , a/c στο δωμάτιο ...

Για αυτό λοιπόν σας λέω... τα πράγματα στη ζωή δεν έρχονται όπως τα σχεδιάζεις ...άλλωστε nobody expects

The Spanish Inquisition

4 σχόλια:

  1. siga siga mas apokaliptese....
    gomenakia, internet biznes & krifo blog!?!?!
    ti alo tha mathoume....
    monty rulez!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ξυπνάει ο άλλος μου εαυτός ... κάτι έχει αλλάξει ... εδώ βγάζω λεφτά για να τα φάω εκεί ... 0,08€ ... ήδη με ξυνηγάν οι τράπεζες για να τα καταθέσω ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή