Δευτέρα 15 Ιουνίου 2009

Star Baza 2009

Ναιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι !

Βλέποντας την Καγιά να προσπαθήσει να μας πείσει ότι μιλάει αγγλικά με αμερικάνικη προφορά και τον καημένο τον σκηνοθέτη να προσπαθήσει να σώσει ότι μπορεί , δεν μπορώ παρά να μην σχολιάσω τα καλλιστεία ( μις Οικοδομικά Υλικά ποια θα βγει άραγε ; )

Και ναι θα μου πείτε και ποιος είσαι εσύ ρε εξυπνάκια , σαλιάρη(άσχετο αλλά η αυτόματη διόρθωση δεν είχε τη λέξη σαλιάρης αλλά στις επιλογές μου έδινε τη λέξη Σαλιέρι ! ) , άσχημε , κοντέ , χοντρέ , αργόσχολε ;! ΄Όχι δεν είμαι ο πρωθυπουργός της χώρας όπως μπορεί να φανταστήκατε αλλά είμαι Έλληνας που έχω άποψη για όλα και από την ασφάλεια της ανωνυμίας μου μπορώ να κρίνω όποια θέλω ( και στην τελική it takes one to know one ) !

Ναι θα πήγαινα μάλλον με όλες από αυτές που βρίζω αλλά αυτό δε σημαίνει κάτι ( εκτός του ότι εγώ είμαι καλός άνθρωπος και δεν κρίνω τους άλλους από τον εξωτερικό τους κόσμο αλλά κοιτάω και βαθύτερα ) και δεν κρίνω με τα δικά μου κριτήρια αλλά με βάση τα κριτήρια όλου του κόσμου και της αντικειμενικότητας που με διακρίνει ( άσε που στην επιτροπή είναι ο Θανάσης Ευθυμιάδης οπότε αφού αυτό θα έχει λόγο γιατί να μην έχω κι εγώ!) .

Η νικήτρια για εμένα πρέπει να είναι η Νταΐάνα Ιγροπούλου . Μόνο από το όνομα τον έχει πάρει τον τίτλο ! Αλλά και από τα άλλα δεν πάει πίσω . Από μικρό στα βάσανα και στους τίτλους , στα 20 της τώρα πάει για τον μεγαλύτερο ! Και θα τον πάρει ( τον τίτλο προστυχόμυαλοι ). Θα είσαι νικήτρια για πάντα στην καρδιά μου .

Θα συμβιβαστώ με την Μαρίνα Χάλανγκοτ μόνο και μόνο γιατί μιλάει ξένες γλώσσες !

Οι υπόλοιπες που λέτε παιδιά είναι μέτριες εώς μπάζα . Θα ήθελα να μάθω με ποια λογική της διαλέγουν . Είχε λέει φέτος πάνω από 200 υποψήφιες και αφήσανε 25 . Αν αυτές ήταν τότε φοβάμαι να μάθω πως ήταν οι άλλες !

Θα σας ενημερώσω αν νικήσει το πουλέν μου !

-----------------------------------------------------------------------------------

ΌΧΙ ...................

ΑΝΑΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΗ ;;;;;;;;;; σταρ Ελλάς ;;;;;;

Για να δω τώρα ποια θα βγάλουνε ... ξενέρωσε το μωρό μου ... σκέφτεται τόσα γαμήσια με φωτογράφους , μαξίμ , μαξ και ότι άλλο περιοδικό που ξεκινάει από μαξ και κάνει γυμνές φωτογραφίσεις έκανα για να βγω αναπληρωματική;;;; Σε νιώθω κούκλα μου... είναι αδικία ...

Για να δούμε τη νικήτρια ....

αγωνία.......

άντε ρε Καγιά ........

Η Βιβιάνα Καμπανίλε

κρίμα ... κρίμα... ντροπή ... ουυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυ .... κρίμα ...

Σικέ το πρωτάθλημα , σικέ και τα καλλιστεία ... κρίμα....

Αλλά στα καμπανίλια μου ρε !

Θα κλείσω την τηλεόραση

Αχ ... ησυχία . Εγώ και οι φωτογραφίες της Ιγροπούλου ... αχχχχχχχχχχχχχχ

7 σχόλια:

  1. sinithos i MISS ELLAS ine i orea... kane mas ena update...
    (kala re pios bike apo tin india!!!!
    - birdy num num!!! XAXAXA)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. birdy num num!Ρε συ από που είναι αυτό;
    Και πρέπει να είναι από το Ιραν. Με αυτά που γίνονται εκεί κάτω, λενε να ξεσκάσουν οι άνθρωπες λίγο να δουν τι γίνεται σε πολιτισμένες περιοχές όπως η Μαικον(λ)ος.
    Εγω δεν έχω να δηλώσω τίποτα για τα καλλιστεία, αλλά έχω να δηλώσω το εξής:
    Τα πάντα ρει.
    Επίσης
    apprivoiser un mouton.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κάποια πράγματα δεν ξεχνιούνται. Απλά προσπαθείς να τα ξεπεράσεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. μα να γράψεις το peti και το oun έτσι ;;;; χαχαχαχχα .... το birdy bun bun πρέπει να είναι από το Party ! Αλλά και όρκο δεν παίρνω ! Αλλά βλέπετε ότι είμαι universal . Μέχρι και ένας από όλη την ΕΕ μπήκε !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. den to perimena apo esas!
    www.youtube.com/watch?v=iWE49OOoBdg
    0:56 & 1:12 ola ta lefta!!!
    den pezete to atomo!!!
    (giati to fromaz de sarese???)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κορυφαίο !!!! Αχ Σέλερς είσαι !!!! Το fromaz σκέφτομαι να το κάνω ολόκληρο άρθρο χαχαχαχαχαχ!!!
    Ευτυχώς δεν ξέρουν γαλλικά στο Ιράν

    ΑπάντησηΔιαγραφή