Κυριακή 21 Ιουνίου 2009

New Feature & Video !

κάνει έναν αιώνα να το ανεβάσω εδώ το video που έκανα για τη δικιά μου εκδοχή του 3ημέρου του Αγ. Πνεύματος , σας δίνω το

Ιστορίες (προτείνω να το δείτε σε πλήρη οθόνη )



Είναι κάτι που βασικά δείχνει το πόσο χρόνο έχω στη διάθεση μου...

Επίσης το καινούριο μέλος του blog μας πρότεινε - και πέτυχε - να βάλω ένα τύπου msn , άμεση επικοινωνία kind of a thing στο αριστερό μέρος της οθόνης . Βάλτε το όνομα σας και μετά θα μιλήσουμε για οτιδήποτε θέλετε , αρκεί φυσικά να είμαι μέσα. Επίσης μιλάτε και εσείς μεταξύ σας . Ακούγεται ενδιαφέρον .

Για να το δούμε στην πράξη ...

4 σχόλια:

  1. ke o titlos ine pola iposchomenos...

    istories1

    anamenoume ta sikouels

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν ξέρω...Αυτό το βιντεο με έβαλε σε σκέψεις.
    Ήταν νομίζω αποκαλυπτικό, από αυτά τα βιντεα που τα βλεπεις και στο τέλος σκέφτεσαι.

    Αφήστε με να σκεφτώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ναι ναι το τσουπ ήταν κορυφαίο ! και το δώσε μου ένα φιλάκι ...χαχαχα ! Δες δε θα μπορούσε ένα βίντεο με τέτοιο guest star να ήταν κάτι λιγότερο ! Αυτός μόνο σε σκεπτόμενα παίζει ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή